Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

e-Service Learning for more digital and inclusive EU Higher Education systems (e-SL4EU)

Informácie o projekte

The project focuses on e-Service-Learning as an innovative pedagogical approach based on experiential learning within the context of HE. This topic emerged as urgent due to the restriction relating to the COVID19 pandemic that prevented to conduct SL projects in person and is still an open issue. The imperative of switching to online teaching due to the pandemic emphasized the need: a) for HE teachers to start using emerging instructional design strategies to make their teaching more engaging, effective and inclusive, b) for community organizations to increase their efforts in supporting people with fewer opportunities and c) for students to experience learning by community engagement that rises above geographical, physical and other obstacles. The project’s general objective will increase the social responsibility of HEI through the promotion of the use of e-SL as a way for developing the hard and soft skills of students, also generating a positive impact on the community organizations and, consequently, on the wider society. Projekt sa zameriava na podporu online service learningu ako inovatívnej pedagogickej metódy aplikovanej vo vysokoškolskom vzdelávaní. Pandemická situácia spôsobená ochorením COVID-19 znemožnila realizáciu service learningových projektov aktivít v prezenčnej forme a vyžiadala si prechod do online priestoru. Dištančné vzdelávanie zdôraznilo potrebu a) využívania inovatívnejších vzdelávacích stratégií zo strany učiteľov a učiteliek vysokých škôl (aby sa ich vyučovanie stalo viac pútavým, efektívnym a inkluzívnym); b) zvýšenia úsilí organizácií v komunite pri podpore ľudí s nedostatkom príležitostí; c) aby študenti a študentky zažili aj napriek pandémii učenie spojené s angažovaním v komunite, ktoré prekonáva geografické, fyzické a iné prekážky. Cieľom projektu je zvýšiť sociálnu zodpovednosť vysokých škôl prostredníctvom podpory využívania nástrojov e-service-learningu ako spôsobu rozvoja tvrdých a mäkkých zručností študentov, čo bude mať pozitívny vplyv na komunitu, širšiu spoločnosť a viac posilní rozvíjanie tretieho poslania univerzít. K tvorbe viacerých výstupov projektu je realizovaný výskum v zapojených krajinách.

Vyhlasovateľ:

Erasmus + / KA2 Partnerships for Cooperation

Číslo projektu:2021-1-PL01-KA220-HED-00003
Doba riešenia:1. nov. 2021 - 30. nov. 2024
Vedúci projektu:doc. PhDr. Alžbeta Brozmanová Gregorová, PhD.
Koordinátor projektu:doc. PhDr. Alžbeta Brozmanová Gregorová, PhD za UMB
Spoluriešitelia:prof. PaedDr. Dana Hanesová, PhD. (PF UMB)
doc. PaedDr. Milena Lipnická, PhD. (PF UMB)
Mgr. Anna Slatinská, PhD. (FF UMB)
doc. PhDr. Jana Javorčíková, PhD. (FF UMB)
Ing. Petra Strnádová, PhD. (EF UMB)
Mgr. Barbora Vinczeová, PhD. (FF UMB)
Zahraničný projekt:áno