Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Profesijná identita a kvalita vysokoškolského učiteľa v kontextoch andragogickej kompetencie

Informácie o projekte

Vysokoškolské vzdelávanie sa stáva motorom hospodárskeho rozvoja. Od univerzálneho vzdelania smeruje k utilitarizmu a napĺňaniu potrieb pracovného trhu, ktoré spoločne s tlakom na širokú dostupnosť a internacionalizáciu spôsobili masifikáciu a rôznorodosť klientov. Akademickí pracovníci neboli nikdy doposiaľ pod takým kritickým drobnohľadom. Špičkovú vedu a zameranie na progres dopĺňa dôraz na andragogické kompetencie, ktorých kvalita odráža schopnosť prenosu inovatívneho myslenia a zručností do praxe. Projekt predstavuje nový pohľad na témy spájané s pojmom „vysokoškolskej pedagogiky“, ktorá doposiaľ v našich podmienkach zdôrazňovala skôr príklon k učebným procesom, ako k ich nositeľom – vysokoškolský učiteľ a dospelý študent. Okrem zdôraznenia legitímneho andragogického rámca, chceme podceňované andragogické kompetencie v oblasti vysokoškolského vzdelávania dospelých uchopiť aj na empirickej úrovni a doplniť tak teoretickú tradíciu, ktorá dlhodobo tieto otázky problematizuje bez opory vo vedeckých faktoch.

Číslo projektu:VEGA 1/0794/19
Doba riešenia:1. jan. 2019 - 31. dec. 2021
Vedúci projektu:prof. PaedDr. Miroslav Krystoň, CSc.
Koordinátor projektu:Mgr. Denisa Šukolová, PhD.
Spoluriešitelia:doc. PaedDr. Katarína Vančíková, PhD.
doc. PaedDr. Lenka Rovňanová, PhD.
doc. PaedDr. Ivan Pavlov, PhD.
Mgr. Petra Fridrichová, PhD.
Mgr. Nikola Gumanová – doktorandka
Mgr. Zuzana Gredecká - doktorandka
Zahraničný projekt:nie