Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií
Nevyhnutne potrebné súbory cookie
Vždy aktívne
Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.
Súbory cookie súvisiace s výkonom
Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.
Problematika kurikulárnej reformy bola na Slovensku doteraz výskumne riešená na makroúrovni teoretickou analýzou priebehu a výsledkov štátnej vzdelávacej politiky po roku 1989. Na mezoúrovni problematiku riešil projekt APVV Implementácia kurikulárnej reformy v základných školách v Slovenskej republike. Projekt Reflexia kurikulárnej reformy v pedagogickej práci učiteľov základných škôl rieši problematiku na jej mikroúrovni. Tú reprezentuje učiteľ, ktorý realizuje procesy vedúce k dosiahnutiu reformných cieľov. Ide o skúmanie reflexie modifikácií edukačnej reality ako dopadového efektu implementácie kurikulárnej reformy učiteľmi. Centrálnou kategóriou je kurikulum a jeho kvalita v projektovanej i realizovanej podobe, kde pôjde o identifikáciu reformných indikátorov vo výučbovej praxi a vytvorenie typológie učiteľov z hľadiska ich postojov k týmto indikátorom. To vytvára predpoklady posúdiť mieru úspechu kurikulárnej reformy ako identifikovateľnú účinnú determináciu zmeny pedagogickej činnosti učiteľov v procese výchovy a vzdelávania v intenciách kurikulom projektovaných cieľov.
Číslo projektu: | APVV-16-0458 |
Doba riešenia: | 2017 - 2021 |
Vedúci projektu: | prof. PaedDr. Štefan Porubský, PhD. |
Spoluriešitelia: | doc. PaedDr. Katarína Vančíková, PhD. Mgr. Petra Fridrichová, PhD. Mgr. Denisa Šukolová, PhD. PaedDr. Marian Trnka, PhD. Mgr. Vladimír Poliach, PhD. Mgr. Lýdia Simanová, PhD. PhDr. Zuzana Osvadová, PhD. Mgr. Štefan Petrík, PhD. (postdoktorand) Mgr. Barbara Švidraň Basarabová, PhD. |
Zahraničný projekt: | nie |