Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Najvýznamnejšie výstupy 

ADM  NIKLOVÁ, M.-ŠAJGALOVÁ, M.: Pupils’ aggressive behaviour towards teachers in elementary schools in Slovakia.In The New educational review. ISSN 1732-6729. Vol. 46, no. 4 (2016), pp. 104-115. [NIKLOVÁ, Miriam (50%) - LIETAVOVÁ, Michaela (50%)] 

ADM  NIKLOVÁ, M.-MAKÚCHOVÁ, J.: Forms of cyber-bullying from the aspect of cyber-victims – elementary and secondary school pupils. In The New educational review. Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. ISSN 1732-6729.  Vol. 51, no. 1 (2018), pp. 150-161.[NIKLOVÁ, Miriam (50%) - MAKÚCHOVÁ, Jana (50%)] 

ADE NIKLOVÁ, M.: Prevention of drug addiction at primary and secondary schools on the Slovak Republic. In The New Educational Review. Roč. 19, č. 3-4 (2009). ISSN 1732-6729. pp. 193-204. Vedecká štúdia je evidovaná v databáze WoS a Scopus.

AAB  NIKLOVÁ, M.: Prevencia drogových závislostí v školskom prostredí. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Pedagogická fakulta, Občianske združenie Pedagóg. 2009. 157 s. ISBN 978-80-8083-783-9.

ADM NIKLOVÁ, M.-NOVOCKÝ, M.-ZOŠÁKOVÁ, K.: Smartpone addictive behaviour in adolescents. In The New Educational Review. Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020. ISSN 1732-6729. Vol. 62, no. 4 (2020), pp. 24-33. [NIKLOVÁ, Miriam (45%) - ZOŠÁKOVÁ, Karina (15%) - NOVOCKÝ, Michal (40%)]

ACB  HRONCOVÁ, J.-NIKLOVÁ, M. a kol. 2020 Sociálna pedagogika na Slovensku a v zahraničí - teoretická reflexia a prax. 1. vyd. Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela : Belianum, 2020. 247 s. [15,60 AH]. ISBN 978-80-557-1717-3 [HRONCOVÁ, Jolana (29,4%) - NIKLOVÁ, Miriam (24,4%) - HANESOVÁ, Dana (24,4%) - DULOVICS, Mário (21,8%).

ACB  HRONCOVÁ, J.-NIKLOVÁ, M. a kol. 2020.  Sociológia výchovy a sociálna patológia pre pedagógov. 1. vyd. Žilina : IPV Inštitút priemyselnej výchovy, 2020.  329 s. [22,05 AH]. ISBN 978-80-89902-16-3 [HRONCOVÁ, Jolana (22%) - NIKLOVÁ, Miriam (36%) - DULOVICS, Mário (14%) - HRONEC, Martin (14%) - SÁMELOVÁ, Simona (14%).

ACB EMMEROVÁ, I.-NIKLOVÁ, M.-DULOVICS, M. 2015. Základy mediálnej výchovy pre sociálnych pedagógov a pedagógov. 1. vyd. Banská Bystrica : Belianum, 2015. 190 s. [9,55 AH]. ISBN 978-80-557-0925-3

ADE NIKLOVÁ, M.: Environment´s Impact on the Emergence of Drug Addictions of Children and Youth, Possibilities of their Prevention. In The New educational review. 2007. ISSN 1732-6729. Vol. 12, no. 2 (2007), pp. 63-71. Štúdia je evidovaná v databáze Scopus.

Publikačná činnosť k 8.3. 2021

Konzultačné hodiny

Pondelok
-
Utorok
-
Streda
12:00 - 14:00
Štvrtok
-
Piatok
-

Registračný formulár

=