Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

On-line knižné publikácie:

Vedecké monografie:

  •  AAB   Mnohoraké podoby inkluzívnej školy : alebo predstavy o inkluzívnom vzdelávaní na Slovensku / Katarína Vančíková, Barbara Basarabová ; rec. Jozef Miškolci, Andrej Rajský. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2022. - 138 s. [8,30 AH]. - ISBN 978-80-557-2001-2. Dostupné na: https://repo.umb.sk/bitstream/handle/123456789/199/MNOHORAKE_PODOBY_INKLUZIVNEJ_SKOLY_A5_ONLINE.pdf?sequence=1&isAllowed=y [VANČÍKOVÁ, Katarína (80%) - BASARABOVÁ, Barbara (20%) - MIŠKOLCI, Jozef (rec.) - RAJSKÝ, Andrej (rec.)]
  • AAB       Reflexia kurikulárnej reformy v pedagogickej práci učiteľov základných škôl : (východiská výskumu) / Štefan Porubský, Marian Trnka ... [et al.] ; rec. Beata Kosová, Milan Portik. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2020. - 136 s. [7,73 AH]. - ISBN 978-80-557-1687-9 [PORUBSKÝ, Štefan (19%) - TRNKA, Marian (19%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (12%) - POLIACH, Vladimír (21%) - FRIDRICHOVÁ, Petra (9%) - ŠUKOLOVÁ, Denisa (10%) - OSVALDOVÁ, Zuzana (0,5%) - PETRÍK, Štefan (7%) - SIMANOVÁ, Lýdia (2%) - BASARABOVÁ, Barbara (0,5%) - KOSOVÁ, Beata (rec.) - PORTIK, Milan (rec.)]
  • AAB     Doktorandská škola - cesta k transformácii a inovácii doktorandského vzdelávania vo svete a na Slovensku / Beata Kosová ... [et al.] ; rec. Alexandra Bitušíková, Tomáš Janík. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici - Belianum, 2019. - 270 s. [20,29 AH]. - ISBN 978-80-557-1588-9 [KOSOVÁ, Beata (42,1%) - HANESOVÁ, Dana (22%) - ŠUKOLOVÁ, Denisa (17,7%) - FRIDRICHOVÁ, Petra (5,9%) - KASÁČOVÁ, Bronislava (3,4%) - PORUBSKÝ, Štefan (2,7%) - SOLLÁROVÁ, Eva (2,2%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (4%) - BITUŠÍKOVÁ, Alexandra (rec.) - JANÍK, Tomáš (rec.)]
  • AAB     Inkluzívne vzdelávanie - skúsenosť slovenských škôl / Katarína Vančíková, Robert Sabo ... [et al.] ; rec. Marta Horňáková, Jurina Rusnáková. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela - Belianum, 2018. - 262 s. [17,80 AH]. - ISBN 978-80-557-1474-5 [BASARABOVÁ, Barbara (2%) - CABANOVÁ, Mariana (7%) - KOSOVÁ, Beata (13%) - LYNCH, Zuzana (6%) - SABO, Róbert (18%) - TRNKA, Marian (25%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (27%) - VANÍKOVÁ, Terézia (2%) - HORŇÁKOVÁ, Marta (rec.) - RUSNÁKOVÁ, Jurina (rec.)]
  • AAB   Inkluzívne vzdelávanie : dilemy a perspektívy / Katarína Vančíková, Štefan Porubský, Beata Kosová ; rec. Andrej Rajský, Rastislav Rosinský. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Vydavateľstvo Mateja Bela - Belianum, 2017. - 102 s. [7,00 AH]. - ISBN 978-80-557-1278-9 [VANČÍKOVÁ, Katarína (50%) - PORUBSKÝ, Štefan (17%) - KOSOVÁ, Beata (33%) - RAJSKÝ, Andrej (rec.) - ROSINSKÝ, Rastislav (rec.)]
  • AAB   Multikultúrna výchova - jej miesto v súčasnej škole = Multicultural education - its place in present school / Katarína Vančíková ; rec. Erich Mistrík, Štefan Porubský. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Pedagogická fakulta, 2013. - 160 s. - ISBN 978-80-557-0512-5 [VANČÍKOVÁ, Katarína (100%) - MISTRÍK, Erich (rec.) - PORUBSKÝ, Štefan (rec.)]
  • AAB   Jazykové a literárne hry : pre 1. a 2. stupeň základnej školy / Zuzana Bariaková, Anna Gálisová, Katarína Vančíková ; rec. Marianna Sedláková, Ladislav Janovec. - 1. vyd. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2012. - 110 s. [5,50 AH]. - Monografia vychádza v rámci riešenia grantového projektu UGA I-09-000-06 Jazykové a literárne hry vo výskume a školskej praxi. - ISBN 978-80-557-0415-9 [BARIAKOVÁ, Zuzana (35%) - GÁLISOVÁ, Anna (35%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (30%) - SEDLÁKOVÁ, Marianna (rec.) - JANOVEC, Ladislav (rec.)]
  • AAB      Interkultúrna výchova vo výchovno-vzdelávacom procese na 1. stupni ZŠ / Katarína Ľuptáková ; rec. Milan Darák, Štefan Porubský. - 1. vyd. - Univerzita Mateja Bela, Pedagogická fakulta ; Banská Bystrica, 2004. - 124 s. - ISBN 80-8055-920-1 [VANČÍKOVÁ, Katarína (100%) - DARÁK, Milan (rec.) - PORUBSKÝ, Štefan (rec.)]

 

Vedecké články registrované v databáze WoS a Scopus

ADE    Several suggestions for the pedagogical discourse on value orientation in education = Niekoľko podnetov k pedagogickému diskurzu o hodnotovej orientácii výchovy / Katarína Ľuptáková.
In The New Educational Review. - Torun : Wydawnictwo Adam Marszalek, 2009. - ISSN 1732-6729. - Roč. 17, č. 1 (2009), s. 165-174.
[VANČÍKOVÁ, Katarína (100%)]. - Článok je evidovaný v databáze WoS.

ADM  Social representations of inclusive school from the point of view of Slovak education actors / Robert Sabo, Katarína Vančíková ... [et al.].
In The New Educational Review. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018. - ISSN 1732-6729. - Vol. 54, no. 4 (2018), pp. 247-260. 
(2018: 12 - H-index, Q3 - SJR Best Q, 0.205 - SJR, 0.593 - SNIP).
[SABO, Róbert (33%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (33%) - VANÍKOVÁ, Terézia (1%) - ŠUKOLOVÁ, Denisa (33%)]

ADM Various perceptions of inclusive school: Q methodological study / Katarína Vančíková, Barbara Basarabová ... [et al.].
In: Journal of Educational and Social Research. - London : Richtmann Publishing, 2021. - ISSN 2239-978X. - Vol. 11, no. 5 (2021), pp. 1-10. Dostupné na: https://www.richtmann.org/journal/index.php/jesr/issue/view/297
[VANČÍKOVÁ, Katarína (50%) - BASARABOVÁ, Barbara (30%) - SABO, Róbert (10%) - ŠUKOLOVÁ, Denisa (10%)]

ADM   Grasping the concept of inclusive school in Slovakia and England - Q study / Katarína Vančíková ... [et al.].
In: The New Educational Review. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2021. - ISSN 1732-6729. - Vol. 66, no. 4 (2021), pp. 157-167. 
(2021: CiteScore - 0.6, SJR - 0.219, SJR kvartil - Q3, SNIP - 0.43).
[VANČÍKOVÁ, Katarína (50%) - PORUBSKÝ, Štefan (25%) - ŠUKOLOVÁ, Denisa (10%) - SABO, Róbert (10%) - VANÍKOVÁ, Terézia (5%)]

AFC  Connection between continuous evaluation and reflexive techniques during PhD studies / Katarína Vančíková, Denisa Šukolová. - Spôsob prístupu: https://library.iated.org/view/VANCIKOVA2018CON.
In ICERI 2018 : 11th international conference of education, research and innovation, 12.-14.11.2018, Seville : conference proceedings [elektronický zdroj]. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2018. - ISBN 978-84-09-05948-5. - ISSN 2340-1095. - Pp. 9979-9985.
[VANČÍKOVÁ, Katarína (50%) - ŠUKOLOVÁ, Denisa (50%)]. - Príspevok je evidovaný v databáze WoS.

AFC  Ethnically homogeneous school - a solution or a problem? / Katarína Vančíková, Michaela Scholtzová. - Spôsob prístupu: https://library.iated.org/view/VANCIKOVA2018ETH.
In ICERI 2018 : 11th international conference of education, research and innovation, 12.-14.11.2018, Seville : conference proceedings [elektronický zdroj]. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2018. - ISBN 978-84-09-05948-5. - ISSN 2340-1095. - Pp. 9968-9973.
[VANČÍKOVÁ, Katarína (70%) - SCHOLTZOVÁ, Michaela (30%)]. - Príspevok je evidovaný v databáze WoS.

AFC  Selected aspects of collaboration in inclusive education - research findings / Mariana Cabanová, Katarína Vančíková ... [et al.].
In ICERI 2018 : 11th international conference of education, research and innovation, 12.-14.11.2018, Seville : conference proceedings [elektronický zdroj]. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2018. - ISBN 978-84-09-05948-5. - ISSN 2340-1095. - S. 9831-9836.
[CABANOVÁ, Mariana (30%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (19%) - TRNKA, Marian (20%) - LYNCH, Zuzana (15%) - SABO, Róbert (15%) - VANÍKOVÁ, Terézia (1%)]. - Príspevok je evidovaný v databáze WoS.

AFC  Role of school management in the process of adapting inclusive teams at schools - analysis of focus group interviews / Zuzana Lynch, Mariana Cabanová ... [et al.].
In ICERI 2018 : 11th international conference of education, research and innovation, 12.-14.11.2018, Seville : conference proceedings [elektronický zdroj]. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2018. - ISBN 978-84-09-05948-5. - ISSN 2340-1095. - S. 9847-9852.
[LYNCH, Zuzana (30%) - CABANOVÁ, Mariana (15%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (19%) - TRNKA, Marian (20%) - SABO, Róbert (15%) - VANÍKOVÁ, Terézia (1%)]. - Príspevok je evidovaný v databáze WoS.

AFC   Possibilities and perspectives of inclusive education in Slovakia as a result of comparing historical development of two school educational systems / Štefan Porubský, Katarína Vančíková, Terézia Vaníková. - Spôsob prístupu: https://library.iated.org/publications/ICERI2017.
In ICERI 2017 : 10th international conference of education, research and innovation, 16.-18.11.2017, Seville : conference proceedings. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2017. - ISBN 978-84-697-6957-7. - online, pp. 2242-2249.
[PORUBSKÝ, Štefan (35%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (35%) - VANÍKOVÁ, Terézia (30%)]. - Článok je evidovaný v databáze WoS.

AFC    Adaptation of inclusive team to the school environment - analysis of focus group interviews / Robert Sabo ... [et al.]. - Spôsob prístupu: https://library.iated.org/publications/ICERI2017.
In ICERI 2017 : 10th international conference of education, research and innovation, 16.-18.11.2017, Seville : conference proceedings. - 1. vyd. - Valencia : International association of technology, education and development (IATED), 2017. - ISBN 978-84-697-6957-7. - Pp. 2218-2226.
[SABO, Róbert (20%) - VANČÍKOVÁ, Katarína (20%) - TRNKA, Marian (20%) - CABANOVÁ, Mariana (15%) - LYNCH, Zuzana (15%) - VANÍKOVÁ, Terézia (10%)]. - Príspevok je evidovaný v databáze WoS.

 

Publikačná činnosť k 29. 1. 2023

 

Konzultačné hodiny

Pondelok
-
Utorok
08:00 - 09:00
Streda
11:00 - 12:00
Štvrtok
-
Piatok
-
Konzultáciu je potrebné dohodnúť vopred mailom.

Kontaktný formulár

=