Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií
Nevyhnutne potrebné súbory cookie
Vždy aktívne
Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.
Súbory cookie súvisiace s výkonom
Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.
Riešiteľský tím realizuje aplikovaný výskum v oblasti prípravy študentov pre výtvarnopedagogickú prax a rozvoj ich didaktických kompetencií. Didaktické kompetencie študentov vo vzťahu k výtvarnej edukácii zahŕňajú špecifické schopnosti plánovania, prípravy, realizácie výtvarnej činnosti učiacich sa, ako aj hodnotenia procesov a produktov výtvarnej činnosti učiacich sa. Koncepcia projektu nadväzuje na inovačný proces didaktiky výtvarnej edukácie. Súbežne so zavádzaním do praxe plánujeme aplikovaný výskum orientovaný na overovanie vytvorených didaktických postupov. Implementujeme aktuálne stratégie ako e-learningovú podporu praktickej prípravy študentov, servicelearning vo výtvarnej oblasti a metodických materiálov pre využívanie nových didaktických pomôcok v oblasti výtvarnej edukácie. Okrem tvorby pôvodných študijných materiálov na Pedagogickej fakulte chceme pridružiť aj zmysluplné a vhodne časované podujatia smerované k širšej či užšej verejnosti. Výstupmi projektu sú podujatia pre špecifické cieľové skupiny a odborné publikácie na tému výtvarných stratégií na prvých stupňoch vzdelávania (predprimárnom, primárnom).
Číslo projektu: | KEGA 003UMB-4/2019 |
Doba riešenia: | 1. jan. 2019 - 31. dec. 2021 |
Vedúci projektu: | Mgr. Lenka Lipárová, PhD. |
Spoluriešitelia: | PaedDr. Renáta Pondelíková, PhD. - zástupca prof. PaedDr. Jaroslav Uhel, ArtD. prof. PaedDr. Daniela Valachová, PhD. PaedDr. Katarína Sokolová, PhD. Mgr. Miloslava Borošová-Michalcová |
Zahraničný projekt: | nie |