Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Development of new andragogical diagnostic approaches and interventions of the adult docility phenomenon – „DANUBE“

Informácie o projekte

Vyhlasovateľ:

Slovenská akademická asociácia pre medzinárodnú spoluprácu, Národná agentúra programu Erasmus+ pre vzdelávanie a odbornú prípravu

Číslo projektu:2020-1-SK01-KA204-078313
Doba riešenia:1. sep. 2020 - 31. dec. 2022
Vedúci projektu:Mgr. Martin Schubert, PhD.
Koordinátor projektu:Mgr. Zuzana Neupauer, PhD.
Spoluriešitelia:prof. PaedDr. Miroslav Krystoň, CSc.
doc. PaedDr. Ivan Pavlov, PhD.
Mgr. Jan Kalenda, Ph.D. – Tomas Bata University in Zlin
PhDr. inż. Łukasz Tomczyk, PhD – Pedagogical University of Cracow
Solomon Sunday Oyelere, PhD – University of Eastern Finland
Doc. dr. Ruženka Šimonji-Černak – University of Novi Sad
Zahraničný projekt:áno

The project focuses on the development of the andragogical diagnostics field, specifically on the diagnosis of adult docility and its selected components. Adult education defines the ability to learn, the ability (in this case an adult) of a person to learn, to actively enter the learning process, acquire new knowledge, develop skills and habits and acquire new competences necessary for adequate integration into society. Despite the undeniable significance of this phenomenon, it was not theoretically anchored in the educational sciences until recently, so it was not possible to determine its diagnostic properties or set the possibilities for subsequent andragogical intervention.