Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Kvalita vybraných komponentov školskej kultúry ako podmienka tvorby inkluzívneho školského prostredia

Informácie o projekte

Predmetom projektu je výskum, ktorého cieľom je zistiť, aká by mala byť kvalita kultúry školy, ak chceme implementovať do základných škôl inkluzívne tímy (pedagogických asistentov, špeciálnych, sociálnych, liečebných pedagógov, školských psychológov) a vytvoriť tak inkluzívne edukačné prostredie, ktoré by bolo podporujúce a otvorené vzdelávaniu všetkých detí, ktoré majú právo vzdelávať sa v bežných školách. Výskum má prevažne kvalitatívnu povahu a jeho výstupom je mnohoprípadová štúdia, ktorá sumarizuje skúsenosti, názory, postoje, zážitky pracovníkov dvadsiatich škôl, ktoré dostali príležitosť využiť profesijnú pomoc a podporu inkluzívneho tímu počas jedného školského roka. Prípadové štúdie odzrkadľujú bezprostrednú prežitú skúsenosť učiteľov, manažérov škôl ako i samotných členov inkluzívnych tímov a sú prostriedkom pre vymedzenie kritérií, ktoré by mali určovať kvalitu vybraných komponentov školskej kultúry v školách, ktoré sú otvorené myšlienke inklúzie.

Číslo projektu:VEGA 1/0765/16
Doba riešenia:2016 - 2018
Vedúci projektu:doc. PaedDr. Katarína Vančíková, PhD.
Spoluriešitelia:doc. PaedDr. Štefan Porubský, PhD. - zástupca
Dr. h. c. prof. PhDr. Beata Kosová, CSc.
Mgr. Robert Sabo, PhD.
Mgr. Mariana Cabanová, PhD.
PaedDr. Marian Trnka, PhD.
Mgr. Zuzana Lynch, PhD.
Mgr. Barbara Švidraň Basarabová, PhD.
Zahraničný projekt:nie