Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

Sylaby: Psychológia zážitkového učenia

 

Charakteristika zážitkového učenia, metódy zážitkového učenia.

 

Štruktúrovaná hra ako základ zážitkového učenia, jej kritériá a spôsoby realizácie.

 

Základné princípy humanistickej psychológie a jej vzťah k zážitkovému učeniu.

 

Vrcholové zážitky, koncept „flow“.

 

Kolbov cyklus zážitkového učenia a jeho aplikácia v práci s dospelými.

 

Osobnostný rast na základe zážitku a skúsenosti, vzťah ku kvalite života.

Psychosociálne učenie v skupine.

Psychosociálne zručnosti andragóga pri aplikovaní metód ZU.

Riziká a kritické situácie v skupine pri aplikovaní ZU, ich prevencia a riešenie.

Sebareflexia a reflexia v zážitkovom učení.

 

Podmienky na absolvovanie predmetu:

Vypracovanie 3 čiastkových úloh zadaných vyučujúcim v priebehu semestra (15 bodov).

Seminárna práca (25 bodov) odovzdaná na záver ukončenia predmetu.

Spolu 40 bodov (minimálne 25 bodov).

 

Na získanie hodnotenia A je potrebné získať v najmenej 37 bodov, na získanie hodnotenia B najmenej 33 bodov, na hodnotenie C najmenej 30 bodov, na hodnotenie D najmenej 27 bodov a na hodnotenie E najmenej 25 bodov. Kredity nebudú udelené študentovi, ktorý z niektorej časti získa menej ako 5 bodov.

Literatúra:

BEDNAŘÍK, A. a kol. 1998. Tréning hrou. Bratislava : Centrum prevencie a riešenia konfliktov, PDCS, 1998. (dostupné na internete: www.pdcs.sk/publikacie)

HERMOCHOVÁ, S. 2006. Teambuilding. Praha : Grada, 2006.

KIRCHNER, J. 2009. Psychologie prožitku a dobrodružství pro pedagogiku a psychoterapii.

Brno : Computer Press, 2009.

KYRIACOU, CH. 1996. Klíčové dovednosti učitele. Praha : Portál, 1996.

ORAVCOVÁ, J. – KARIKOVÁ, S. 2011. Psychológia v edukácií. Banská Bystrica : PF UMB, 2011.

PELÁNEK, R. 2008. Příručka instruktora zážitkových akcií. Praha : Portál, 2008.

STEWART, J. – COUPER, D. 2008. Vyřešeno! 40 aktivity prozvládání obtížných situácí. Brno : Computer Press, 2008.

Konzultačné hodiny

Pondelok
-
Utorok
-
Streda
09:00 - 11:00
Štvrtok
-
Piatok
-
Konzultáciu vopred dohodnúť prostredníctvom e-mailu.

Kontaktný formulár

=