Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

PaedDr. Henrieta Jonek
Pedagogická fakulta UMB - Katedra EPPg Ružová 13
974 11 Banská Bystrica
Slovenská republika

Profesijná charakteristika

 
2016 - 2020 Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa - Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre - pedagogická fakulta 
  študijný program: predškolská a elementárna pedagogika
  Bakalárska práca: Komparácia internetových zdrojov zameraných na oblasť matematiky v predprimárnom vzdelávaní
   
2020 - 2022 Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa - Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici - pedagogická fakulta
  študijný program: učiteľstvo pre primárne vzdelávanie
  Diplomová práca: Návrh a aplikácia intervenčného programu v oblasti geometrických predstáv v 
3. ročníku ZŠ
   
 2023 - 2024 Rigorózne konanie - Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici - pedagogická fakulta
  študijný program: učiteľstvo a pedagogické vedy
  Rigorózna práca: Možnosti využitia ESCAPE ROOM v medzipredmetovej integrácii v 4. ročníku ZŠ
   
Publikačná činnosť
 
  • JONEK, Henrieta. Matematické činnosti s malými deťmi. In Starostlivosť o deti do 3 rokov : ako zabezpečiť výchovu a starostlivosť o najmenšie deti v súlade s právnymi predpismi a ich potrebami. 5. aktual. vyd. - Bratislava : Dr. Josef Raabe Slovensko, 2023. ISBN 978-80-8140-439-9, s. 1-18.
  • JONEK, Henrieta. Teacher at the center of attention - subjective perception of difficulty and satisfaction of elementary and kindergarten teachers. In Open Access Indonesia Journal of Social Sciences. - Palembang : HM Publisher, 2023. ISSN 2722-4252, 2023, vol. 6, no. 6, pp. 1236-1243. Dostupné na: https://doi.org/10.37275/oaijss.v6i6.210.
  • JONEK, Henrieta. Vnímanie spokojnosti a pripravenosti budúcich učiteľov na implementáciu inovatívnych prvkov do vyučovania - escape room ako inovatívny prvok vo vzdelávaní. In Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov : zborník príspevkov z vedecko-odbornej konferencie s medzinárodnou účasťou. 1. vyd. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5722-7, s. 85-92. Dostupné na internete: <https://www.fedu.uniba.sk/fileadmin/pdf/Sucasti/Katedry/KPPE/Publikacie/Zbornik_Kozuchova_2023.pdf>
  • KASÁČOVÁ, Bronislava - JONEK, Henrieta. International research on teachers and their job satisfaction - an analysis of research approaches and intents. In Edukacja międzykulturowa. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2023. ISSN 2299-4106, 2023, vol. 12, no. 4, pp. 72-83. Dostupné na: https://doi.org/10.15804/em.2023.04.05.
  • BARČÍKOVÁ, Nikola - JONEK, Henrieta. Spokojnosť budúcich učiteľov a pohľad učiteľov primárneho stupňa na pedagogické inovácie vo výučbe. In Mladá veda. - Prešov : Universum, 2023. ISSN 1339-3189, 2023, roč. 11, č. 5, s. 101-108. Dostupné na internete: <https://www.mladaveda.sk/casopisy/2023/05/05_2023_09.pdf>
   
Aktívna účasť na konferenciách
 
 8. - 9.11.2022 SCUP & NPI Trends in Teachers’ Education in the mirror of today’s society (Česko)
12.09.2023 Aká je a aká by mohla byť príprava budúcich učiteľov (Slovensko)
26. - 28.10.2023 ATEE Winter Conference - Teacher Professional Development in Times of Global and Glocal Transformations: International Perspectives and Challenges (Portugalsko)
   
Vzdelávania  
28.9.2019 – Konferencia zameraná na metodiku výučby matematiky Hejného metódou (Indícia; Ružomberok) 
9.6.2022 – Medzinárodní letní škola z didaktiky matematiky (Univerzita Karlova; Praha)
15. – 19.8.2022 – Letná škola Hejného metódy (Indícia; Strečno)
   
   
  
                    

                        

 
   
                     
                     
 
 
 
 
 

Konzultačné hodiny

Pondelok
-
Utorok
-
Streda
09:00 - 11:00
Štvrtok
-
Piatok
-
+ individuálne podľa dohody

Kontaktný formulár

=