PaedDr. Dagmar Strmeňová, PhD.
Tematický plán z nástrojovej hry.
Letný semester 2018/19
Predmet: Hra na hudobnom nástroji.
Študijný odbor: Učiteľstvo umelecko-výchovných predmetov.
Študijný program: Učiteľstvo hudobného umenia v kombinácii.
Rámcový tematický plán.
Ciele predmetu:
Kognitívne:
Študent je schopný prezentovať skladby rôznych umeleckých období,(spamäti).
Teoretické zručnosti z harmónie je schopný aplikovať pri harmonizácii piesní z učebníc pre 2.st.ZŠ.
Afektívne:
Študent prejavuje záujem o tvorbu slovenských, ale aj zahraničných skladateľov.
Pri prezentácii skladby dokáže tvorivo rešpektovať základné znaky jednotlivých štýlových období.
Je schopný uvedomovať si a uplatňovať si vlastnú jedinečnosť a vlastné nápady pri estetickom hodnotení diel.
Psychomotorické: Študent nadobudne zručnosti rôznych techník hry na hudobnom nástroji charakteristických pre jednotlivé hudobné štýly.
Ukončenie predmetu:
PaedDr. Dagmar Strmeňová, PhD.
Tematický plán z nástrojovej hry.
Letný semester 2018/19
Predmet: Hra na hudobnom nástroji.
Študijný odbor: Učiteľstvo umelecko-výchovných predmetov.
Študijný program: Učiteľstvo hudobného umenia v kombinácii.
Rámcový tematický plán.
Ciele predmetu:
Kognitívne:
Študent je schopný prezentovať skladby rôznych umeleckých období,(spamäti).
Teoretické zručnosti z harmónie je schopný aplikovať pri harmonizácii piesní z učebníc pre 2.st.ZŠ.
Afektívne:
Študent prejavuje záujem o tvorbu slovenských, ale aj zahraničných skladateľov.
Pri prezentácii skladby dokáže tvorivo rešpektovať základné znaky jednotlivých štýlových období.
Je schopný uvedomovať si a uplatňovať si vlastnú jedinečnosť a vlastné nápady pri estetickom hodnotení diel.
Psychomotorické: Študent nadobudne zručnosti rôznych techník hry na hudobnom nástroji charakteristických pre jednotlivé hudobné štýly.
PaedDr. Dagmar Strmeňová, PhD.
Tematický plán z nástrojovej hry.
Letný semester 2018/19
Predmet: Hra na hudobnom nástroji.
Študijný odbor: Učiteľstvo umelecko-výchovných predmetov.
Študijný program: Učiteľstvo hudobného umenia v kombinácii.
Rámcový tematický plán.
Ciele predmetu:
Kognitívne:
Študent je schopný prezentovať skladby rôznych umeleckých období,(spamäti).
Teoretické zručnosti z harmónie je schopný aplikovať pri harmonizácii piesní z učebníc pre 2.st.ZŠ.
Afektívne:
Študent prejavuje záujem o tvorbu slovenských, ale aj zahraničných skladateľov.
Pri prezentácii skladby dokáže tvorivo rešpektovať základné znaky jednotlivých štýlových období.
Je schopný uvedomovať si a uplatňovať si vlastnú jedinečnosť a vlastné nápady pri estetickom hodnotení diel.
Psychomotorické: Študent nadobudne zručnosti rôznych techník hry na hudobnom nástroji charakteristických pre jednotlivé hudobné štýly.
Ukončenie predmetu: Interpretácia 4 skladieb podľa výberu
Molové stupnice s #.
C. Czerny – Etuda č. 12.,op.299., op. 599.
L.van Beethoven – Sonáta č.1.,
J.S.Bach – Dvoj hlasné invencie, Prelúdium ,Temperovaný klavír II.diel.
Prednes podľa výberu