Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

V1_01 Mnohoraké podoby inkluzívnej školy alebo Predstavy o inkluzívnom vzdelávaní na Slovensku
V1_02 Reflexia kurikulárnej reformy v pedagogickej práci učiteľov základných škôl
V1_03 Inkluzívne vzdelávanie - skúsenosť slovenských škôl 
 
V2_01 Možnosti vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách z perspektivy učitelů
V2_02 Výsledky pozorovania 2-ročných detí v materských školách = Results of observation of 2-year-old children in kindergartens
V2_03 The importance of attachment theories in early childhood language education
V2_04 Realizacija nastave na daljinu u Slovačkoj u vreme pandemije = Realizácia dištančného vzdelávania na Slovensku v čase pandémie = Implementation of distance  educationin Slovakia during a pandemic 
V2_05 Príprava učiteľov na prácu v inkluzívnych tímoch
V2_06 How future teachers subjectively feel prepared for their work in inclusive environments
V2_07 Problems in the education of pupils with special educational needs
V2_08 The acceptation of the curriculum reform at primary schools by Slovak teachers - searching for moderating variables
V2_09 Sociálne reprezentácie ako východisko skúmania predstáv o inkluzívnej škole
 
V3_01 (Non)sustainable development of early childhood education and care in the Slovak Republic and the Czech Republic = (Nie)zrównoważony rozwój wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem w Republice Słowackiej i Republice Czeskiej
V3_02 Various perceptions of inclusive school: Q methodological study 
 
P1_01 Príprava učiteľa primárneho vzdelávania na profesiu: aby práca nebola záťažou 
 
O3_01 Impulzy pre skvalitnenie prípravy učiteľov pre potreby inkluzívnej praxe
O3_02 Podoby inkluzívnej školy očami aktérov vzdelávania
O3_03 Využívanie digitálnych technológií na základných školách: počas dištančnej formy vzdelávania 
 
I1_01 Vzdelávanie pre 21. storočie : východiská zmien v kurikule základného vzdelávania 
        Sociálne reprezentácie inkluzívneho vzdelávania z pohľadu jej aktérov

Konzultačné hodiny

Pondelok
-
Utorok
10:00 - 12:00
Streda
-
Štvrtok
-
Piatok
-
Konzultáciu je možné individuálne dohodnúť vopred mailom.

Kontaktný formulár

=