V3_01 (Non)sustainable development of early childhood education and care in the Slovak Republic and the Czech Republic = (Nie)zrównoważony rozwój wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem w Republice Słowackiej i Republice CzeskiejV3_02 Various perceptions of inclusive school: Q methodological study V3_03 Attributes of Successful Educational Change in the Background of Reform Efforts P1_01 Príprava učiteľa primárneho vzdelávania na profesiu: aby práca nebola záťažouP1_02 Európske priority vo vzdelávaní a starostlivosti v ranom detstve : odraz v slovenských podmienkach P1_03 Podmienky výchovy a vzdelávania2-ročných detí v materských školách /Conditions of upbringing and education of 2-year-old children
in kindergartens
O3_01 Impulzy pre skvalitnenie prípravy učiteľov pre potreby inkluzívnej praxeO3_02 Podoby inkluzívnej školy očami aktérov vzdelávaniaO3_03 Využívanie digitálnych technológií na základných školách: počas dištančnej formy vzdelávania I1_01 Vzdelávanie pre 21. storočie : východiská zmien v kurikule základného vzdelávania Sociálne reprezentácie inkluzívneho vzdelávania z pohľadu jej aktérov